Hurtig slankekur med maksimal fedtforbrænding

Jeg har fået spørgsmålet gang på gang: Hvor meget kan jeg tabe hvor hurtigt? Jeg har behandlet emnet før men til sidst blev jeg enig med mig selv om at give folk det de beder om istedet for at kæmpe imod. Jeg har derfor beskrevet en lille guide til en hurtig slankekur. Du kan se den her: Hurtig slankekur med fedtforbrænding

Det er klart at det går hurtigere med motion, men idet slankekur og motion faktisk er to vidt forskellige emner, så bruger jeg ikke motion i min lille guide. Klik dig ind og læs artiklen… og fortæl mig hvad du synes.

1 kommentar »

  1. tabe sig said

    Det er meget spændene, jeg har læst mange af dine artikler🙂

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Skriv et svar

